torsdag den 7. august 2014

Velkommen!



Idag starter denne blog rigtigt op. Jeg har arbejdet på den et par uger, og under fanerne er der mere info.

På min blog vil jeg:

Komme med indlæg om de blomster jeg bruger i maden, samt hvilke blomster der kan bruges og med forslag til anvendelse.

Forslag til forskellige borddækninger.

Dele gode opskrifter med jer.

Have forskellige temaer, det kan være en grøntsag jeg bruger 1 uge eller et årstal hvor jeg laver de retter der var almindelige dengang.

Og sidst men ikke mindst vil jeg vise og beskrive forskellige blomster dekorationer.






Vilde planter er fint og giver det hele et rustik look
Se mere og flere tips under fanen borddækning



Jordskokke suppe serveret i cognac glas med hjemmelavet rugbrødschips 



Nogle af mine spiselige blomster 

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din side, den er virkelig flot Marianne glæder mig til at følge dig og blive inspireret. Knus Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Jane dejligt du vil følge med

      Slet