onsdag den 15. oktober 2014

BOTANIC -SMØRREBRÆDDER




GRØNT- PLANTER- BOTANIC 


Dette efterår skal vi have naturen ind i boligen 
jeg har valgt at lave nogle smørrebrædder 
med presset planter.



Lav selv de fineste smørrebrædder,  af gamle skifterammer,  hvor du kun bruger glasset, der hvor jeg bor,  har vi en byttecentral, der byttede jeg mig, til 8 små skifterammer i størrelsen, 12,5 x 17,5, så fandt jeg de grønne planter som jeg ville bruge, bregner er fine syntes jeg da de er forskellige i struktur, og gør sig godt presset, saml dit plante materiale  og pres det i en avis i ca. 10 dage.

rens glassene og arrangerer de tørrede planter, som du syntes de ligger smukkest, og saml glasstykkerne med klar tape.

sådan får du det grønne ind på en nem og billig måde. 







GOD FORNØJELSE PÅ SÅDAN EN REGNFULD OKTOBER ONSDAG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar